16 Comments

  1. saya x pernah join nuffnang atau seangkatannya, sebab x reti. semoga sy terjumpa blogger nak ajar meggunakan ni. nampak menarik je…hehhe

  2. tahniah kak, aah nampaknya bulan ogos ni nuffnang pemurah nak bg cpuv kpd bloggernya

    1. Author

      Nuffnang murah hati sekarang ni cikgu … mungkin dah banyak persaingan kot hii

    1. Author

      Mungkin earning dari sumber lain tu jauh lumayan .. so buat hiasan pun tak ada masalahnye hihihi

  3. Kalau setiap kempen boleh dapat RM100. Ada 23 kempen, RM100 x 23 = RM2,300 dah!

    Wow wow wow

    1. Author

      Hahaha kena tunggu sedekad lagi baru boleh jadi macam tu kot πŸ˜€

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow Me