Alhamdulillah hadiah cabaran affiliate BookCafe dah pun sampai. Hadiah saguhati je pun 🙂 Walaupun sekadar hadiah sagu hati je,tetap saya terima dengan rasa syukur.Hepi sangat-sangat sebab dapat rezeki menjelang Ramadhan. Hadiah cabaran affiliate BookCafe ni adalah hadiah yang saya sendiri tak jangka sekali pun. So,tqvm ye kepada Team BookCafe. TerimaContinue Reading

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani Meh sini hakak nak kongsi cerita sikit tentang resepi kek dan biskut raya yang sedap yang korang cari-cari dan gugelkan tu. Walaupun sambutan hari raya puasa tahun ni masih jauh lagi tapi bunga-bunganya dah kelihatan. Ramai yang mula bertanya dan mencariContinue Reading