Sharing resepi lontong raya untuk kali ini .. Mood Hari Raya Aidil Fitri masih terasa walau pun hari ni dah masuk hari ke-18 Syawal bertandang. Kat tempat kerja, masih lagi rancak dapat jemputan jamuan raya dan rumah terbuka . Jamuan raya kelas pra sekolah, jamuan raya kelas pendidikan khas, jamuan raya tajaan mak cik kantin … macam2 jamuan raya lagi lah. Hmm, memang meriah raya kali ni. Nak ditolak tentu lah tak baik kan . Kata orang rezeki jangan ditolak, nahas janganRead More →