cuti-cuti – Kongsi Macam2 Cerita
Bukan Versi Mengumpat...

Category Archives

Archive of posts published in the category: cuti-cuti
May
5

Jalan-jalan di Pasar Serikin

Salam sejahtera semua, Yes masih lagi berkisar tentang Sarawak. Tapi kali ni fokus pada jalan-jalan di Pasar Serikin pulak. Itu pun cerita sekadar pada pandangan mata saya selama hampir 3 jam di sana. Nak tau lebih-lebih kena tanya orang tempatan sendiri . Tak …

Apr
19

Pengalaman Kali Pertama ke Bumi Kenyalang

Salam sejahtera salam hormat untuk semua, Lama tenggelam hari ini timbul pulak 😀 Usahkan ke laut, ke teras bumi pun hakak dah sampai tau huhu iyo lah sangat tuu Alhamdulillah masih ada di sini.. masih diberi kesempatan untuk menghirup udara  yang dah tak…

Dec
12

Pengalaman Menginap di Apartment Dr Ayob

Balkoni ADA

Seperti yang saya dah janjikan pada entri lepas hari ni saya nak kongsikan tentang pengalaman menginap di apartment Dr Ayob . Kalau sebut saja ‘ pengalaman ‘ ramai yang awal-awal lagi membayangkan pengalaman ngeri, pengalaman menakutkan , memalukan dan sebagainya kan. Tapi pengalaman…

Dec
10

3 Hari 2 Malam Bercuti Di Cameron Highlands

Pekan Tanah Rata

Salam sejahtera semua 3 hari 2 malam bercuti di Cameron Highlands mengisi cuti panjang kali ni. Selama 3 hari 2 malam bercuti di Cameron Highlands tertunailah sudah hajat yang terpendam sekian lama untuk membawa anak-anak bercuti di sini. Mengikut perancangan asal cuti sekolah…

Nov
12

Release Tension di Chalet Terapung Segantang Garam

Al kisah release tension di Chalet Terapung Segantang Garam , aktiviti sempena  cuti perayaan Deepavali tahun ni. Awal tahun sibuk, hujung tahun pun sibuk. Itu pun masih ada yang tak puas hati dengan cikgu-cikgi. Cuti kerap sangat, hujung minggu cuti, pertengahan penggal cuti,…

Aug
21

Dataran Juang Tentera Darat

20150611_134455

Dataran Juang Tentera Darat : Sekitar sejarah pembinaannya. Bersempena dengan ulang tahun kemerdekaan Malaysia yang ke -58 # SehatiSejiwa pada tahun ini, sekolah saya macam tahun-tahun yang lepas juga telah mengadakan majlis pelancaran Bulan Kemerdekaan pada hari Isnin lepas ( 17 Ogos 2015…

Apr
14

Cameron Highlands Bukan Sekadar Strawberi

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani Cameron Highlands bukan sekadar strawberi. Ia lebih daripada itu. Sebenarnya, sudah lebih setahun perancangan kami suami isteri hendak membawa anak-anak bercuti di Cameron Highlands tertangguh. Kasihan dengan anak-anak yang belum sekali pun berpeluang menjejakkan…

Status ApaCerita

PRchecker.info Kongsi Macam2 Cerita

Pinglers

Blogged.my Kongsi Macam2 Cerita