WORDLESS WEDNESDAY : 1 / 2013

By | January 9, 2013

si caca

???

Salam ukhwah buat semua. Terima kasih kerana sudi membaca entri kali ini. So, ada komen tak ? Jika ada, jangan segan2 untuk tinggalkan melalui ruangan komen di bawah. Kalian juga boleh gunakan borang ‘Hubungi’ untuk sebarang pertanyaan , cadangan mahupun pengiklanan ( bagi yang berminat kalau-kalau ada πŸ˜€ ). Jika sudi, follow saya sekali ye πŸ˜€ …. Terima kasih dan jemput datang lagi!

Facebook Twitter 

7 thoughts on “WORDLESS WEDNESDAY : 1 / 2013

        1. Sis Haza Post author

          mak caca ni kategori bwh umur waktu lahirkan dia . Lps sebulan melahirkan, maknye ‘angau ‘ smula…terbiar lah caca dgn yg sekor lg tu. Sy bg mkn nasi,susu tp still x sihat… kecik2 begitu perlukan susu ibu agaknye..Akhirnya caca kembali kpd PenciptaNya.. 😐

          Reply
          1. TehR

            ooo macam tu
            hampir sama kes dengan kucing saya
            tapi mujurnya, ada ibu kucing lain yang tolong pelihara
            jadi anak angkat
            hehe

          2. Sis Haza Post author

            haa, nasib baik ada mak angkat kan…itulah… haiwan pun ada rasa belas. Kita manusia ni pula yg semakin hari jd sebaliknya

  1. Pingback: REZEKI, PENGUTIP TIN DAN KUCING TERBIAR - Kongsi Macam2 Cerita

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow Me