Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Saya serius dengan Forever Living . Confirm !

Hoho .. ini statement berani mati 😀 weih.

Sebab apa saya katakan ini statement berani mati ? Sebab saya terlalu mentah lagi dalam dunia Forever Living. Join pun baru sebulan lebih. Satu tempoh yang singkat dan masih terlalu awal untuk berkata sedemikian rupa. Belum lagi diuji dengan pelbagai tanggapan negative pengguna , penolakan terhadap produk FL seperti mana yang sudah dilalui oleh otai-otai FL .

But ..

Memang saya serius dengan Forever Living. Walaupun hanya part time sahaja, saya mahu serius dengan Forever Living. Produknya bagus, ada pasaran tersendiri dan saya sendiri sebagai pengguna percaya ini adalah long term project yang berpotensi untuk kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik.

Alhamdulillah, atas izinNya jua dalam tempoh sebulan ini, ada sales yang sudah terhasil dan sudah ada rangkaian di bawah saya. Tidakkah itu petanda positif wahai sahabat ..

Ok, sebenarnya saya sendiri berfikir panjang untuk menulis entri ini. Bimbang dikatakan sekadar mencetuskan  provokasi agar ada yang tergerak hati untuk menyertai Forever Living di bawah rangkaian saya. Tidak ! Bukan itu niat saya pun. Namun jika itu yang berlaku, anggap saja  ia sudah ditakdirkan sebagai rezeki dan pastilah ada hikmah di sebaliknya. Please, jangan mudah berfikiran negative tentang ini.

Sebenarnya, saya gembira dan bersyukur  sangat hari ini kerana customer yang berhubung dengan saya lebih kurang 10 hari lepas bertanyakan tentang Aloe Bits n Peaches memaklumkan bahawa masalah resdung anak kesayangannya sudah banyak berkurangan. Katanya …

IMG_20160809_225503

IMG_20160809_225557

Alhamdulillah … Teruja

Sebab dari awal-awal lagi terjebaknya saya dengan FL ni, ada 2 niat yang saya pahat kemas-kemas dalam hati. Bisnes bukan sekadar soal keuntungan.Namun ia juga soal manfaat  untuk pelanggan. Moga FL bukan saja dapat menyumbang sedikit pendapatan, tapi juga membuka jalan penyelesaian masalah kesihatan mereka yang berkeperluan.

Saya pernah dan sedang diuji dengan penyakit, saya ada suami yang sakit dan saya tahu bagaimana nikmatnya hidup dengan sihat.

Apabila diuji dengan kesakitan, barulah kita sedar kesihatan lebih mahal harganya daripada wang ringgit yang kita kejar-kejar selama ini.

Blogging Dan Affiliate Marketing

Walaupun, habanya dah turun jadi suam-suam kuku, blogging dan affiliate marketing masih sebahagian daripada usaha sampingan 🙂

Alhamdulillah, minggu ini masih ada rezeki SweetMuslimah, BookCafe, JobDiRumah dan Panduan Taufufah yang sudi singgah di blog kecil ini.

Berbalik kepada cerita utama hari ini, saya serius dengan dengan Forever Living , In Sya Allah. Doakan saya, agar semuanya dipermudahkan.

<<< Cara Daftar Ahli Forever >>>