Tudung kanak-kanak
PANDUAN SEO MERAH JAMBU UNTUK BLOGGER – Kongsi Macam2 Cerita

PANDUAN SEO MERAH JAMBU UNTUK BLOGGER

Salam,

Sementara ada ruang , saya ingin berkongsi dengan rakan blogger dan juga bakal rakan blogger tentang Panduan SEO Merah Jambu

Panduan SEO merah jambu untuk blogger ni ditulis  oleh seorang blogger terkenal yang  sangat layak untuk digelar sifu  khas untuk mereka yang bergelar blogger dan juga blogger to be.

Kebanyakan blogger yang ada hari ini menyasarkan blog mereka sebagai alat untuk menjana pendapatan. Bohong sangatlah kalau saya katakan saya sendiri tak ada keinginan ke arah ini.

Blogger menggunakan blog sebagai tapak mencari pengiklan, menulis review dan juga melakukan kerja-kerja promosi produk affiliate yang ada di pasaran. Tanpa ilmu blogging yang tepat termasuk teknik SEO untuk menonjolkan blog, menawan enjin carian serta membina jenama sendiri, agak susah menjana wang dengannya. Kita hanya akan membuang masa sahaja ! Atau tinggal angan-angan saja.

Berapa ramai blogger di Malaysia yang berjaya menjana pendapatan berpuluh ribu ringgit setiap bulan dengan hanya kerja-kerja menulis di blog seperti blogger empunya Kitab Teknik SEO Merah Jambu  ni ?Pengiklan hanya akan memilih blog serta blogger yang namanya amat dikenali, pengaruhnya yang besar serta cerita-cerita kejayaannya yang memang sudah terbukti. Pembaca juga biasanya lebih suka memilih membeli sesuatu produk melalui blog yang berpengaruh. Terbukti blog yang berpengaruh dengan mudah sahaja boleh menjadi sumber pendapatan untuk seorang blogger.

Saya mula menulis blog lebih kurang 4 tahun yang lalu. Sejak 4 tahun lalu saya mengikuti perkembangan blog blogger ini secara senyap-senyap. Cerita kejayaannya mendapat komisyen itu ini, bayaran dari pihak sana dan sini sangat mengujakan. Bila dan bolehkah saya dan kalian berjaya seperti beliau ???

So, apabila dapat tahu saja  bahawa blogger Ohcikgu.Com ini telah menulis sebuah kitab panduan mendedahkan mengenai teknik rahsia SEO yang beliau gunakan sepanjang 10 tahun beliau aktif buat duit dengan blog, tak ada perkataan lain yang sesuai untuk dikatakan melainkan WAJIB BELI SEGERA !

Ye wajib beli jika kita mahu berjaya seperti beliau. Mesti beli jika mahu berjaya menjual setiap produk affiliate yang disertai. Mesti beli jika mahu blog menjadi mesin duit. Berbaloi mengeluarkan sedikit modal untuk mempelajari teknik  meraih ribuan ringgit pada masa hadapan.

Kata orang untuk menjadi blogger berjaya, harus melakukan apa saja  yang dilakukan oleh blogger yang telah berjaya juga.

Betul tak ? Hmm, cakap banyak pun tak guna…. apa kata lihat dan baca sendiri lah kitab tu 😉

Salam ukhwah buat semua. Terima kasih kerana sudi membaca entri kali ini. So, ada komen tak ? Jika ada, jangan segan2 untuk tinggalkan melalui ruangan komen di bawah. Kalian juga boleh gunakan borang ‘Hubungi’ untuk sebarang pertanyaan , cadangan mahupun pengiklanan ( bagi yang berminat kalau-kalau ada 😀 ). Jika sudi, follow saya sekali ye 😀 …. Terima kasih dan jemput datang lagi!

Facebook Twitter 

About the Author

SisHaza
Salam ukhwah buat semua. Terima kasih kerana sudi membaca entri kali ini. So, ada komen tak ? Jika ada, jangan segan2 untuk tinggalkan melalui ruangan komen di bawah. Kalian juga boleh gunakan borang 'Hubungi' untuk sebarang pertanyaan , cadangan mahupun pengiklanan ( bagi yang berminat kalau-kalau ada :-D ). Jika sudi, follow saya sekali ye :D .... Terima kasih dan jemput datang lagi!

18 Comments on "PANDUAN SEO MERAH JAMBU UNTUK BLOGGER"

  1. Memang tak rugi buat sesiapa yang berhajat untuk dapatkan kitab SEO Merah Jambu ni..hasil dari pengalaman penulis sendiri tu..

  2. memang wajib beli untuk mereka yang berminat menjana pendapatan dari blog

  3. satu pelaburan bijak untuk mendapat ilmu
    memang tak rugi

  4. gud produk dr mr titan

  5. terima kasih sebab baca blog aku selama 4 tahun. terharu beb.. 🙂

  6. Nak jadi blogger berjaya, kenalah belajar dari blogger yang berjaya jugak…

  7. memang bagus kalau ebook tu ditulis dari pengalaman sendiri..ramai dah kenal titan..

  8. kena baca laa kitab tu….tambahkan ilmu pengetahuan.berapa harganya

  9. memang ianya ditulis dari pengalaman penulis itu sediri, mmg tidak rugi memilikinya

  10. saya dah beli tp tak habis baca lagi. nak fhm betul2 dulu

  11. Kitab SEO Merah Jambu wajib dimiliki jika nak jana income dengan blog. 🙂 Femes,, sape tak kenal kitab tu.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Follow Me