Monthly Archives: December 2016

7 Tabiat Buruk Yang Merosakkan Kulit Muka

Assalamualaikum semua, Korang semua, penghujung 2016 dah ni .. Kalau nak terus nampak cantik, glowing mowing,gebu-gebas ala-ala awet muda cam retis-retis kita tu belajarlah elakkan 7 tabiat buruk yang merosakkan kulit muka kat bawah ni yer. Kulit muka ni kan penting, sebab first impression

Jadual Pembayaran Gaji Kakitangan Kerajaan Malaysia 2017

Berikut adalah Jadual Pembayaran Gaji Kakitangan Kerajaan Malaysia 2017 untuk semakan atau rujukan semua kakitangan awam atau kerajaan Malaysia bagi tahun 2017. Jadual pembayaran gaji bulanan kakitangan awam sepanjang tahun bermula Januari 2017 ini boleh

9 Sebab Mengapa Ramai Ibu Memilih Tudung Sekolah Si Comel

AssalamualaikumĀ  semua Nak tahu takĀ  9 sebab mengapa ramai ibu memilih tudung sekolah Si Comel untuk sesi persekolahan akan datang ? Sebelum tu, saya ucapkan selamat bercuti kepada semua ye. Cuti sekolah yang tak berapa nak panjang lagi dah macam dulu-dulu ni , harapnya dapat dimanfaatkan sepenuhnya untuk mengeratkan hubungan sesama ahli keluarga.